.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دلگویه ای برای قهرمان پرآوازه مازنی و حق پایمال شده اش ؛
بهداد عزیز ؛ حالا که زود است ، باید بمانی !
شمال نیوز : رئیس هیات وزنه برداری مازندران پس از کسب نقره یکضرب و برنز مجموع بهداد سلیمی در رقابت های جهانی آناهیم امریکا و بی عدالتی واضح در حق این چهره درخشان مازندرانی ها دلگویه ای نوشته و برای ـ شمال نویز » ارسال کرد.....
بهداد عزیز ؛  حالا که زود است ، باید بمانی !

شمال نیوز : رئیس هیات وزنه برداری مازندران پس از کسب نقره یکضرب و برنز مجموع بهداد سلیمی در رقابت های جهانی آناهیم امریکا و بی عدالتی واضح در حق این چهره درخشان مازندرانی ها دلگویه ای نوشته  و برای ـ شمال نویز » ارسال کرد .

به گزارش شمال نیوز ، عباس رحیمی ، برای بهداد  نوشت :

چگونه می توان پرچمت را به زیر آورد؟

چگونه می توان به زیر آورد پرچمی که علمدارش تو باشی؟ سردار وزنه برداری ایران، پرچمدار ایران در جهان؛ حقت را ربودند اما آوازه ات صد چندان شد. یک ملت بالید و ملامت کرد چشم هایی که فرو بسته شد بر مهر و عدالت.

بهداد سلیمی عزیز، پهلوان مازندران، فخر ایران  ؛

دگر بار وزنه برداری جهان به ستایش دلاوری بی همتا پرداخت که در آوردگاههای عظیم خروشید و تنها به واسطه ظلمی مشمئز کننده و آشکار می توانستند حق حقیقی اش را سلب کنند.

 اگر چه نخواستند تا با تصمیمی ننگین همچون واقعه المپیک ریو به کمال رنگین شایستگی خود نرسی، اما دنیا سر تعظیم فرود آورد در برابر همت و اراده ای که آن مصدومیت سخت و دلشکستگی عمیق را پشت سر نهاد و دوباره چهره اول ورزش دنیا شد ولو اینکه روی سکوی اول ایستاده نباشد.

بهداد جان، شما نمایه تمام رخ سلحشوری ایرانیان هستید که در جنگ نابرابر با بدخواهان، باز هم از کیان و اعتبار و آبروی وزنه برداری مان دفاع کردید.

حالا که زود است، باید بمانی ! تاریخ ورزش ایران و جهان سالیان سال در وصف سترگی پیل یل خوش ازلی چون بهداد سلیمی خواهند گفت و نوشت.

خدا قوت پهلوان، افتخاراتت مزید، پرچمت بر فراز.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهدی 18 آذر 1396
دمش گرم
نا شناس 18 آذر 1396
سلام بجای بحث های احساساتی در دو موردی که برای بهداد پیش آمده است . فکر کنم کارشناسان مجرب بررسی های لازم را بعمل آورده شاید بهداد با مقررات آشنایی نداشته و بد تمرین می کند؟
مسعود 18 آذر 1396
بهداد جان امیدوارم همیشه پرچم بالا باشد ماندن و استقامت تو سمبل پایداری ایران و مازندرانه یاعلی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.003 seconds.